Aktualności

WYCIECZKA W PIENINY

WYCIECZKA W PIENINY.

26.06.2023 r.
W dniach 20.06-22.06.2023 r. uczestnicy oraz pracownicy naszego WTZ w Leżajsku wzięli udział w wycieczce w Pieniny. Pierwszym punktem wycieczki było odwiedzenie Miasteczka Galicyjskiego oraz Skansenu Etnograficznego w Nowym Sączu, gdzie można było przenieść się w czasie!
Następnie udaliśmy się do Starego Sącza, gdzie spacerowaliśmy w koronach drzew - po leśnym molo. Trud wyjścia pod stromą górkę wynagrodziły nam piękne widoki na panoramę miasta i okolic.
Dzień drugi wycieczki zaczęliśmy bardzo aktywnie - udaliśmy się do wąwozu Homole, gdzie spacerowaliśmy urokliwymi ścieżkami Małych Pienin. Po odpoczynku na łące udaliśmy się do Sromowców Wyżnych, gdzie czekał nas spływ Dunajcem!
Podczas tego spływu byliśmy jednocześnie w Polsce i na Słowacji. Widoki były zapierające dech w piersiach a opowieści Flisaków niezwykle barwne i ciekawe. Po powrocie do ośrodka, pysznym obiedzie, została zorganizowana dyskoteka.
Ostatni dzień był równie aktywny jak dwa poprzednie. Na początek udaliśmy się do Niedzicy, gdzie zwiedzaliśmy XIV wieczny zamek "Dunajec" oraz zaporę na Jeziorze Czorsztyńskim. Następnie udaliśmy się do Szczawnicy, a tam do pijalni wód, gdzie skosztowaliśmy różnego rodzaju wód źródlanych. Później zmęczeni, ale niezmiernie szczęśliwi, wróciliśmy do Leżajska. Zachęcamy do obejrzenia zdjęć z naszej wycieczki!

WTZ Leżajsk © 2024

Realizacja: Zdzislowicz.pl - tworzenie stron WWW

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.